BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 19 octombrie 2009

Cum si unde sa porti un tutu

In ultima perioada mai multi prieteni au ramas uimiti cand au aflat ce fac mai nou- tutu-uri. Invariabil, prima intrebare pe care mi-o adreseaza este cine poarta si unde.

Pai sa vedem. Cine le poarta? Pai cele care au atitudinea necesara. Un tutu poate fi parte dintr-o tinuta sexy, dintr-o tinuta romantica, dintr-o tinuta de petrecere sau dintr-o tinuta funky. Cum il porti? Cu tocuri, cu balerini, cu pantofi sport si ciorapei lungi, cu topuri mulate sau corsete si cu bolero-uri dulci si sexy, cu sacouri military ( alegerea mea preferata :D).

Unde le porti? Pai la petreceri, in cluburi, la petreceri costumate, accesorizate cu aripioare de zana sau aripioare de ingeri, cu bentite cu urechi de pisica si cu coada. Si de ce nu si pe strada. Cu atitudinea potrivita, un tutu o face pe purtatoarea ei vedeta oriunde ar merge. Imposibil sa treci neobservata purtand un tutu care ti se potriveste.

Si, acum, cum accesorizezi un tutu. Pai el in sine poate fi accesorizat cu tot felul de fundite, cu aplicatii textile si nu numai, cu paiete, cu orice iti trece prin cap. Aplicatiile pot fi pe talie sau pe lungimea fustei. Un tutu se poate accesoriza cu o bentita sau palariuta asortata, cu o brosa pufoasa, aplicata pe haine sau chiar pe geanta, si de ce nu, chiar pe pantofi.

1 comentarii:

Anonim spunea...

imi ador tutu-ul. Multumes mult pentru el, e nemaipomenit(vorbesc de TUTU CAPSUNA). L'am purtat prin oras si m'am simtit foarte bine, toate privirile au fost indreptate sper mine; unele admirative iar unele.... pline de invidie sau mai stiu eu ce.... dar senzatia a fost uimitoare. Multumesc mult>:D<:*

Timea.